Taka-TukaLand – natuurspeeltuin

Wat is er leuker voor een kind dan je uitleven in de frisse buitenlucht?! Klimmen op de klimheuvel. Rennen door de wilgentunnel. Spelen op de schommel. En vies worden mag! In de natuurspeeltuin van Taka-TukaLand kan het allemaal!

Gebruik je fantasie

Taka-TukaLand maakt gebruik van de mooie elementen uit de natuur. Wij bieden kinderen de mogelijkheid om actief te spelen waarbij het gebruik van de eigen fantasie voorop staat.

Veilige peuterzone

We hebben een speciale peuterzone waardoor ook peuters op een veilige manier kunnen genieten van het buiten zijn. Zij kunnen zelf op ontdekkingstocht in het gras op de kleine heuvels. Of kruipen door een tunnel.

Activiteitenruimte Villa Kakelbont

Villa Kakelbont is het veelzijdige clubgebouw van Taka-TukaLand. Niet alleen de bso van Kinderopvang BijDeHand, Meneer Nielson, is hier gevestigd. ruimte voor de Bezorgwinkel, een werkplaats waar cliënten de bestellingen klaarmaken voor klanten van biologische webwinkel Odin. Deze biologische bestellingen worden vervolgens bij de klanten aan huis bezorgd. Lees hier verder over de bezorgwinkel van Stichting Orion.

Van alle gemakken voorzien

Er zijn toiletten aanwezig. Is je kind na het spelen vies geworden? Geen probleem! Naast de toiletten is een wasgedeelte. In Villa Kakelbont kun je terecht voor eten en drinken.

Uitdagende workshops en spelmiddagen

Bij Taka-TukaLand kan je niet alleen spelen maar ook meedoen aan workshops en spelmiddagen in Villa Kakelbont. Vrijwilligers zetten zich in om de leukste workshops te verzinnen. Houd onze evenementenkalender in de gaten.

Ook voor kinderen met een beperking

De speeltuin is zo ingericht dat kinderen met én zonder beperking met elkaar kunnen spelen. De paden zijn geschikt om met je rolstoel langs alle toestellen te rijden zodat je niets hoeft te missen. En er zijn speciale rolstoelspeeltoestellen.

Plattegrond

Download hier onze plattegrond!

Van 1 november t/m 31 maart:

Maandag gesloten

Dinsdag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur

Zaterdag gesloten

Zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur

dagkaart                € 1,00

kinderpas              € 10,00

ouderpas               € 15,00     (geeft toegang voor twee volwassenen in elke combinatie bijvoorbeeld vader/moeder of moeder/opa)

gezinspas              € 30,00     (geeft toegang voor twee volwassenen in elke combinatie inclusief alle kinderen uit het gezin)

groepspas             € 200,00   (speciaal voor scholen, kinderopvang en dergelijke)

De toegangspassen zijn één kalenderjaar  geldig (van 1 januari t/m 31 december).

Lidmaatschap scholen en kinderopvang

Voor basisscholen en kinderopvanglocaties hebben we een speciaal groepslidmaatschap. Voor 200 euro per jaar heeft de hele vestiging toegang tot de speeltuin Taka-TukaLand. Iedere daaropvolgende vestiging betaald 100 euro per jaar.

Wil je je vestiging inschrijven? Dat kun je hier doen.